P.O.E.N. zakelijk, kansen voor ondernemers en bedrijven

P.O.E.N. is er ook voor de zakelijke markt.  Wij kunnen uw bedrijf helpen met trainingen voor management en medewerkers. Medewerkers en personeel zijn het belangrijkste goed binnen je ondernemen. Je wilt dat medewerkers zo efficiënt en goed mogelijk werken om het beste voor jouw bedrijf eruit te halen. De juiste man / vrouw op de juiste plaats.

Persoonlijke ontwikkeling is belangrijk.

Het is belangrijk dat je je continue blijft ontwikkelen. Dat je leert van fouten en dat je kennis krijgt die er voor zorgt dat je je in bepaalde situaties goed kunt redden. Ik heb bij veel bedrijven gezien dat als er tijd en ruimte wordt ingebouwd voor persoonlijke ontwikkeling dit vaak gekoppeld is aan factoren die voor het bedrijf belangrijk zijn. Logisch, maar je kunt een medewerker ook  helpen persoonlijk beter, sterker te worden. Hoe krijg je iets voor elkaar, hoe ga je met bepaalde situaties om. Veel cursussen en trainingen kan je ook vertalen naar de privé situatie. Op het moment dat je dat gaat doen zien mensen veel meer toegevoegde waarde voor persoonlijke ontwikkeling. Hierdoor staan ze er meer voor open en is de wil er om er voor te gaan.

Wij geven trainingen in persoonlijke ontwikkeling, hoe medewerkers meer inzicht krijgen in hun talenten en kwaliteiten.

Klantbenadering / Klantbeleving ? Geef de klant een beleving !klantbenadering

Klantbeleving wordt steeds belangrijker voor bedrijven en winkels.

Er wordt van alles geschreven over klantbeleving, er zijn verschillende filosofieën  in de manier hoe daar mee omgegaan wordt. Wat belangrijk is om te weten, is dat een ervaring of een beleving een herinnering wordt. Dit kan in positieve of negatieve zin zijn.

Ervaringen of belevingen worden gevormd door alles wat we zien, voelen, horen , ruiken, proeven.
Laat een positieve ervaring / beleving achter bij jouw klanten!  Één die ze graag op feestjes vertellen en waar ze voor terugkomen. Die beleving zorgt ervoor dat ze gratis jouw bedrijf of dienst gaan promoten. Mooier kan toch niet?

Twee bezoeken van een klant zijn nooit hetzelfde.

Een klant die de weg weet en zijn favoriete plekjes heeft gevonden binnen jouw bedrijf, is niet gelijk aan de klant die toen voor de eerste keer binnenkwam. Leer jouw klant kennen. Spreek ze aan . Ook gewoon voor een babbeltje om elkaar zo te leren kennen. Jij en jouw medewerkers zijn het bedrijf.

Wij geven ook trainingen in klantbenadering, hoe zorg je dat je van je klant een ambassadeur maakt.

Persoonlijke ontwikkeling ondernemers, wie ben jij?persoonlijke ontwikkeling ondernemers

 Wat is jouw onderneming?

Er zijn bedrijven / organisaties die gastvrijheid uitstralen. Je merkt het al als je met ze belt of bij hun in de onderneming bent. Het lijkt voor hen de normaalste zaak van de wereld om jou als klant / zakenrelatie alles te bieden wat ze te bieden hebben.
Wat is de missie van je bedrijf ?

Geef voor jezelf antwoord op de volgende 3 vragen.

1) Waarom bestaat jouw bedrijf ?

( Het moet een afspiegeling zijn van het feit dat jullie in een behoefte voorzien en problemen oplossen)

2) Hoe kan jij je doelen realiseren ?

( Er moet een cultuur worden gecreëerd die dat mogelijk maakt)

3) Wat ga jij doen om je missie te realiseren?

( Wat is de strategie van het bedrijf?)

Wij geven ook trainingen voor ondernemers, beginnende of ondernemers die al even bezig zijn.

Deze website staat vol met kennis, tips en wetenswaardigheden. Via P.O.E.N. kunt u toegang krijgen tot een zakelijk netwerk.  U kunt er uzelf of uw bedrijf promoten. Als u of uw medewerkers meedoen aan de P.O.E.N.  meetings krijgt u toegang tot het netwerk. U kunt daar uw vragen stellen of diensten aanbieden.

Het is ook mogelijk een speciaal voor u gemaakt P.O.E.N. programma te maken afgestemd op uw bedrijf.