Klantbenadering training. Het belangrijkste voor jouw bedrijf…. klantbenadering training …. zijn de medewerkers De medewerkers zijn het visitekaartje van de onderneming.

De klant komt via hen in contact met het bedrijf, onderneming, nonprofit en/of profit organiatie (BONO). De klant koppelt de beleving met de medewerkers als graadmeter. Is de BONO een prettige plek om zaken mee te doen of koopt men er liever niet. Vaak hebben BONO’s het over doelgroepen, klantsegmenten, visies en ga maar door. Het wordt verwerkt in een PowerPoint presentatie en de marktstrategie wordt bepaald. De strategie wordt gedeeld met het personeel en de BONO gaat over tot Aktie! aan de hand van de bepaalde strategie. Nou weten we niet of jij wel eens gezien hebt dat de doelgroep de bus nam of dat een klantsegment een trui of broek aan het passen is…. Laat staan dat we een visie een keer de rekening hebben zien betalen in het restaurant..

Het draait natuurlijk altijd om mensen  Mensen kunnen pijn en/of verdriet hebben, maar ook lachen, huilen, gek doen en plezier hebben. Mensen die aan dingen denken waar alleen mensen aan denken. Mensen hebben een geweten.

Laten we het dus vooral menselijk houden en in contact komen met die klant. Hoe zorgen we ervoor dat de klant een ambassadeur voor je bedrijf wordt. Wat zijn de valkuilen?  Hoe kan het leuker, beter of anders.

In de klantbenadering training krijg je uitleg over wat voor soorten klanten er zijn. Hoe je klanten prikkelt tot een verkoop  Deze training duurt ongeveer 2,5 a 3 uur en kost per persoon 29,95 excl btw